Як відомо, якість продукції визначає споживач, котрий краще будь-якого контролера може оцінити який завгодно продукт. При чому, один і той же продукт для одного споживача буде якісним, а для іншого – ні.
Чому? Давайте запитаємо у самих споживачів.
Як правило, люди старшого віку асоціюють поняття якості з добротністю і користю продукту.
Для людей середнього віку якість найчастіше пов’язана з безпекою, при цьому особлива увага фокусується на складі продукту, а також на умовах в яких цей продукт вироблений. Яскравим прикладом може служити наявність системи НАССР при виробництві харчових продуктів. Ця вікова група звертає особливу увагу на маркування продуктів.
Молоде ж покоління в поняття якості вкладає екологічність, натуральність, зручність у використанні, а також моду на той чи інший продукт.
Таким чином, поняття якості змінюється з часом, завдяки покращенню технології, якості матеріалів, які використовуються при виробництві, а також в залежності від існуючих на цей час потреб конкретного споживача даної продукції.